نوشته های مرتبط: از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.

نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی استارت‌آپ‌ها شناخت خوب و کاملی از مشتری‌های خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.