نوشته های مرتبط: مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
بر چالشهای راهبری تیم خود غلبه کنید
راهبری هنر انعطافپذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روشهای مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث میشود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.
نگران دزدیده شدن ایدههایتان نباشید
بسیاری از ما از مطرح کردن ایدههای خود با دیگران میترسیم؛ اما فراموش نکنید که حتی شرکتهای بزرگ ایدههایشان را پیش از اجرا، عمومی میکنند.
انتظارات استارتآپیها از وزیر جدید ارتباطات
در جریان نشست با محمدجواد آذری جهرمی، نمایندگان تشکلهای حوزه فناوری و استارتآپ، اصلیترین خواستهها و مشکلات فعالان این بخشها را مطرح کردند.