نوشته های مرتبط: مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟
یک کارآفرین موفق، وقتی برای تلفکردن ندارد
مهمترین دلیل شکست کارآفرینان، وجود عواملی است که زمان آنها را تلف میکنند. عواملی که اجازه نمیدهند آنها موفق شوند و بهجلو حرکت کنند.
از تعادل میان کار و زندگی غافل نشوید
گاهی به سادگی تعادل میان کار و زندگی شخصی برهم میخورد. خوشبختانه راهکارهایی برای جلوگیری از این اتفاق یا بازگشت به تعادل وجود دارد.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.