نوشته های مرتبط: مدیری کاریزماتیک برای کارمندان خود باشید
نشانههای افراد سمی در قرارهای کاری چیست؟
افراد آسیبرسان میتوانند ضررهای زیادی به زندگی و شغل شما وارد کنند؛ اما خوشبختانه مشخصاتی کلی وجود دارد که با پیدا کردن آنها میتوانید «آسیبرسان» بودن افراد در ملاقاتهای کاری را متوجه شوید.
شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات میشوند
اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، میتوانید به مذاکرهکننده بهتری تبدیل شوید.
با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!
بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش میآیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.
شخصیتهای مخربی که سد راه موفقیت میشوند
هشت شخصیت مشترک و متداول میان افراد وجود دارد که از موفقیت آنها جلوگیری میکند. در این مطلب به معرفی این شخصیتها میپردازیم.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.
با استفاده از مدیریت احساسات، در کسبوکار خود موفق شوید
کنترل احساسات در زندگی همه افراد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زندگی شخصی و حرفهای دارد. در این مطلب به راهکارهای کارآمدی برای مدیریت احساسات میپردازیم.