نوشته های مرتبط: همایش بزرگ آینده بازاریابی
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
جام رمضان دیجیکالا
دیجیکالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.
بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
موشنگرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.
شرکتهای دانشبنیان به روسیه میروند
کریدور صادرات محصولات دانشبنیان، از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در مهمترین نمایشگاه صنعتی بینالمللی روسیه حمایت میکند.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟
نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتابدهنده اَکسِل جهت عبور استارتآپها از مرحله فنافزایی به مرحله فنآفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.
دیدار سرمایهگذاران و صاحبان ایده در شمالغرب کشور
نخستین گردهمایی جشنواره ستاک ۱۴ تیرماه در زنجان و ۱۵تیرماه در تبریز برگزار میشود.