نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

بازاریابی انگیزشی، نیروی محرکه جذب مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۰/ ۱۲ دقیقه

بازاریابی انگیزشی بر نیازهای طبقه‌بندی‌شده‌ انسان‌ها تمرکز دارد و به همین دلیل، بازاریابی استارت‌آپ شما را اثرگذار خواهد کرد.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.