نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از ساختار سازمانی تا بیمه

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه‌ دهید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه با اطمینان خاطر ایده استارت‌آپی خود را به دیگران بگوییم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان صاحب یک ایده استارت‌آپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از به‌اشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید می‌پردازیم.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟ / جایگاه شما در بازار

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.