نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.
شتابدهی استارتآپهای سختافزازی در دانشگاه شریف
برنامه تجاریسازی دستاوردهای دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان اولین مجموعه، به شتابدهی استارتآپهای سختافزاری میپردازد.
راهکارهای اشتغالزایی در فضای مجازی
ترویج راهکارهای اشتغالزایی آنلاین، با توجه به گرایش روز افزون جامعه به اینترنت، میتواند تاثیری شگرف در اقتصاد کشور و حل معضل بیکاری داشته باشد.
نقش حیاتی مدیران در ایجاد خلاقیت
با اعمال تغییراتی ساده میتوان بهبود فضای کار و رشد شرکت را تضمین کرد.
آموزش استفاده از اینترنت به کودکان
شرکت گوگل با بازی اینترلند، نگرانی والدین از استفاده کودکان از اینترنت را کاهش میدهد.