نوشته های مرتبط: ۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
عادتهایی که استرس محیط کار را بیشتر میکنند
استرس یک موضوع اجتنابناپذیر در تمام محیطهای کاری است؛ این واکنش و نحوه برخورد ما با این موضوع است که همهچیز را تعیین میکند.
اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق
قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتریدهنده او محسوب میشود.
بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
فرقی نمیکند که مشغول شغل سنتی یا کسبوکار شخصیتان هستید، در واقع همهی ما تلاشمان را میکنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهدست بیاوریم.
راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین بهتر
کارآفرینی و موفقیت در کسبوکار، به یادگیری مهارت و بهبود عادتهای زندگی نیازمند است.
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
تفاوتهای مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟
محققان میگویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بیکفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماریهای روانی جدی قرار دارند.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.