نوشته های مرتبط: ۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما میشود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامهریزی کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.