نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
پیشنیازهای راهاندازی استارتآپ
برای راهاندازی کسبوکار بهتر است عجله نکنید، قدمهای درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارتآپ بیشتر شود.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
ایدههای برتر کسبوکارهای فضاپایه حمایت میشوند
فراخوان برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.
فراخوان حمایت از استارتآپهای حوزه فناوری همگرا
صاحبان ایده و استارت آپ در حوزه فناوری های همگرا برای شرکت در طرحی فراخوانده شده اند که در آن ایده ها و استارت آپ ها با استفاده از پشتیبانی و سرمایه گذاری مراکز پشتیبان، امکان فعالیت پیدا می کنند.