نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

جایگاه امروز «ارتباط با سرمایه‌گذاران» در شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تمام شرکت‌های موفق، سرمایه‌گذاران را بخشی از شرکت می‌دانند و واحد جداگانه‌ای به آنها اختصاص می‌دهند.

استارت‌آپ‌ها مسیر جدیدی برای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۵ دقیقه

شرکت‌های سرمایه‌گذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکت‌های نوپا سرمایه‌گذاری می‌کنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.

در سرمایه‌گذاری، تیم مهم‌تر از ایده است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۳۰ دقیقه

فقدان اطلاعات کافی، از چالش‌های اساسی ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها است.

تحول اکوسیستم کارآفرینی با صندوق‌های خطرپذیر

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

رضا زرنوخی: مزیت اصلی سرمایه‌گذاری خطرپذیر، رشد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌محور است.

سرمایه‌گذاران خارجی، اکسیر جاودانگی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۱۶ دقیقه

زمانی که بزرگتر شدن و فراتر رفتن از مرزها، دغد‌غه شما شود، متوجه می‌شوید «سرمایه‌گذاری خارجی» کلیدی است که می‌تواند قفل‌های بسیاری را بگشاید.

راه‌های تأمین سرمایه اولیه استارت‌آپ‌

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

در سالهای اخیر راه‌ تأمین سرمایه برای استارت‌آپ‌ها هموارتر شده است.

اصول اولیه سرمایه‌گذاری خارجی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

سرمایه‌گذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.