نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
جایگاه امروز «ارتباط با سرمایهگذاران» در شرکتها
تمام شرکتهای موفق، سرمایهگذاران را بخشی از شرکت میدانند و واحد جداگانهای به آنها اختصاص میدهند.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
شرکتهای سرمایهگذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکتهای نوپا سرمایهگذاری میکنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.
در سرمایهگذاری، تیم مهمتر از ایده است
فقدان اطلاعات کافی، از چالشهای اساسی ارزشگذاری استارتآپها است.
تحول اکوسیستم کارآفرینی با صندوقهای خطرپذیر
رضا زرنوخی: مزیت اصلی سرمایهگذاری خطرپذیر، رشد کسبوکارهای نوپا و دانشمحور است.
سرمایهگذاران خارجی، اکسیر جاودانگی استارتآپها
زمانی که بزرگتر شدن و فراتر رفتن از مرزها، دغدغه شما شود، متوجه میشوید «سرمایهگذاری خارجی» کلیدی است که میتواند قفلهای بسیاری را بگشاید.
راههای تأمین سرمایه اولیه استارتآپ
در سالهای اخیر راه تأمین سرمایه برای استارتآپها هموارتر شده است.
اصول اولیه سرمایهگذاری خارجی
سرمایهگذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.