نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
شما باید در تقویت و توانمندسازی تیم بازاریابی خود برای کسب استعدادها، مهارتها و تجارب ویژه در یک فرآیند بلندمدت، پیشقدم باشید.
نقش سرمایهگذاران خطرپذیر در زیستبوم استارتآپی
هر سرمایهگذار آستانه تحمل پذیرش ریسکی دارد که با منابع سرمایهای و روحیه صاحبان سرمایه در ارتباط مستقیم است.
تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
یکی از تکنیکهای بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکتها و کسبوکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار میگیرد، کار تیمی است.
عاشق خواندن داستانهای استارتآپی هستم
بل کوپر عمده شهرت خود را به مقالاتی که در زمینه بهرهوری و توسعه نوشته، مدیون است.
تقاوت خود با رقبا را مشخص کنید
سرمایهگذاران به شناخت و نحوه صحبت کارآفرینان در مورد رقبا، دقت زیادی میکنند.
بازاریابی موفقتر با روشهای کاربردی
فراگرفتن هنر بازاریابی نیازمند تمرین، تکرار و تجربه است.
بوم کسبوکار نخستین گام برای توسعه استارتآپها
ارژنگ: برای توسعه و رشد استارتآپها، نخستین گام داشتن بوم کسبوکار است.