نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.

واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

شما باید در تقویت و توانمندسازی تیم بازاریابی خود برای کسب استعدادها، مهارت‌ها و تجارب ویژه در یک فرآیند بلندمدت، پیش‌قدم باشید.

نقش سرمایه‌گذاران خطرپذیر در زیست‌بوم استارت‌آپی‌

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

هر سرمایه‌گذار آستانه تحمل پذیرش ریسکی دارد که با منابع سرمایه‌ای و روحیه صاحبان سرمایه در ارتباط مستقیم است.

تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارت‌آپ‌

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۶ دقیقه

یکی از تکنیک‌های بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار می‌گیرد، کار تیمی است.

عاشق خواندن داستان‌های استارت‌آپی هستم

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰/ ۱۹ دقیقه

بل کوپر عمده شهرت خود را به مقالاتی که در زمینه‌ بهره‌وری و توسعه نوشته، مدیون است.

تقاوت خود با رقبا را مشخص کنید

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

سرمایه‌گذاران به شناخت و نحوه صحبت کارآفرینان در مورد رقبا، دقت زیادی می‌کنند.

بازاریابی موفق‌تر با روش‌های کاربردی

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

فراگرفتن هنر بازاریابی نیازمند تمرین، تکرار و تجربه است.

بوم کسب‌و‌کار نخستین گام برای توسعه استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۲ دقیقه

ارژنگ: برای توسعه و رشد استارت‌آپ‌ها، نخستین گام داشتن بوم کسب‌وکار است.