نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید(قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارت‌آپ‌ها مانند یک ماده مخدر عمل می‌کند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور می‌کند.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

استارت‌آپ‌ویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده‌ به کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

استارت‌آپ‌ویکند علم تهران از تاریخ ۸ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

چهارمین استارت‌آپ‌دمو در حوزه گردشگری برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

چهارمین استارت‌آپ دمو با موضوع گردشگری با هدف ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌های بر‌تر در حوزه گردشگری برای جذب سرمایه‌ و با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران برگزار شد.