نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در دومین دمودی مرکز نوآوری نکسترا چه گذشت؟
دومین رویداد دمودی نکسترا چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ در محل دانشکده مکانیک دانشگاه تهران، با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سرمایهگذاران، استارتاپها و افراد فعال در حوزه کسبوکار و کارآفرینی همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
جذب سرمایه خارجی صعودی شد
آمارهای وزارت اقتصاد از جلب سرمایه خارجی در نیمه اول ۹۹ تاحدی متناقض است. گزارش تازه سازمان سرمایهگذاریهای اقتصادی و کمکهای فنی ایران از حجم سرمایهگذاری خارجی گویای رشد حجم جلب سرمایه خارجی در عین کاهش تعداد درخواستها است.
بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین
کارچین با معرفی توکن کارنسی (CarNC) از محصول اولیه خود رونمایی کرد.
آغاز پذیرهنویسی صندوق سرمایهگذاری جسورانه فیروزه در فرابورس ایران
گروه مالی فیروزه در در نشست خبری با عنوان یک دیدار یک عرضه که در در فرابورس برکزار شد اعلام کرد که پذیرهنویسی واحدهای سرمایهگذاری صندوق سرمایهگذاری جسورانه فیروزه با ۱۰ درصد تأدیه «ونچر» از امروز یکشنبه ۲۰ بهمن آغاز میشود.
دانلود رایگان کتاب کاریز فروش
آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمیگویند! (رایگان به مدت محدود)
سرمایهگذاری ۳ میلیارد تومانی گروه فیروزه در استارتاپ داستان من
با توجه به نیازها و ظرفیتهای بالای بازار محصولات مربوط به والدین-کودکان و تعداد اندک فعالین این حوزه، تیم سرمایهگذاریهای جسورانه گروه فیروزه همواره به دنبال فرصتهای مناسب سرمایهگذاری در این حیطه بوده است.