نوشته های مرتبط: اضطراب هنگام کار کردن خود را از بین ببرید
با دوری از این رفتارها، بیشازپیش به موفقیت نزدیک شوید
گاهی پافشاری و اصرار بیش از حد روی برخی از عادات و رفتارها میتواند منجر به عدم موفقیت شود.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.
مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
یادگرفتن بعضی مهارتهاست که میتواند کیفیت زندگیمان را به کلی تغییر دهد. با این مهارتها در این نوشته آشنا شوید.
عادتهایی که استرس محیط کار را بیشتر میکنند
استرس یک موضوع اجتنابناپذیر در تمام محیطهای کاری است؛ این واکنش و نحوه برخورد ما با این موضوع است که همهچیز را تعیین میکند.
انتخاب دیجیتال؛ انتخاب رشته بر اساس شخصیت شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بر اساس شخصیت و علایق، به انتخاب رشته دانشگاهی شما کمک میکند.