نوشته های مرتبط: چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد
نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالشهای پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.
چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
بیشتر کسبوکارها را افراد بسیار باهوش اداره میکنند؛ اما وقتی این کسبوکارها با شکست مواجه میشوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.