نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟
عدم توجه به نیاز بازار
طبق بررسیها 42 درصد استارتآپها به دلیل عدم توجه به بازار محصول و یا خدمت خود، شکست میخورند.
نیاز به ایجاد درک درست از مفهوم استارتآپ
به اعتقاد مهدی غیبی، قرائتی که از کسب و کار نوپا شده براساس تصویری مخدوش بنا شده است.
تشکیل سه صندوق بورس ایده برای حمایت از استارتآپها
غلامرضا سلیمانی از راهاندازی سه صندوق اعتباری در فرابورس برای حمایت از استارتآپها با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک خبرداد.
دنیای وارونه مخالفان توسعه
ابهامات و باورهای نادرست درباره استارتآپهای ایرانی چقدر صحت دارد؟
نیاز به ویسیها در زیستبوم کارآفرینی
سرمایهگذارای خطرپذیر یکی از حلقههای مکمل زیستبوم کارآفرینی است که میتواند زمینهساز توسعه اقتصاد دانشبنیان، تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.
ماشینهای خودرانه، اولین گام از شهر آینده
ماشینهای خودرانه (بدون راننده) اولین قطعه از پازل شهر آینده هستند.
قدمزدن استارتآپ در بازارهای خارجی
حضور در کسبوکار برونمرزی ریسک بالایی دارد و بیگدار به آب زدن در این زمینه اشتباه بزرگی است.
هنر ارزشگذاری استارتآپ
سه اقدامی که برای شما تعیین میکند کسبوکار جدیدتان تا چه اندازه ارزشمند است.