نوشته های مرتبط: چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
راز دوام کسبوکارها در بازار رقابت
در این مطلب، شما را با ۳ شرکت مهم و معتبر و استراتژیهایشان آشنا میکنیم، با این هدف که راز دوام آنها در بازار رقابت را در کسبوکار خود به کار گیرید.
فینتک، در مشت اژدهای شرق
در سال ۲۰۱۵، مجموع سرمایهگذاری در حوزه فینتک، در چین حدود ۱.۸ میلیارد دلار بود که این مبلغ در سال ۲۰۱۶، با افزایش قابل توجهی روبهرو شد.
پلتفرم بازاریابی «ورق سفید» چیست؟
ورق سفید، ابزاری که بازاریابی محتوای کسبوکار شما را شکستناپذیر میکند.