نوشته های مرتبط: اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

قبل از ارزش‌آفرینی داده‌های موجود را بررسی کنید

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

ایده‌های خود را روی کاغذ به تصویر بکشید

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توهم آینده روشن، استارت‌آپ‌ها را از هدف اصلی خود دور می‌کنند.

۱۰ اصل مهم در نمونه‌سازی

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.