نوشته های مرتبط: چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟

جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپی که تاسیس کرده‌اید را بشناسید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

منابع انسانی، مالی و فکری، از مهم‌ترین منابع کلیدی استارت‌آپ هستند؛ اما مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپ شما، خود شما، علایق و توانایی‌هایتان است.

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اتوماسیون و توسعه‌ ماشین‌ها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه می‌توانند از این موضوع به نفع جامعه و کسب‌وکارشان استفاده کنند؟

نقشه‌ سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان می‌گذارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۲۰ دقیقه

«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستان‌سرایی و تصویرسازی، به تیم‌های مختلف سازمان کمک می‌کند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آن‌ها توجه کنند.