نوشته های مرتبط: نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل
دیجیکالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره میکند.
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.