نوشته های مرتبط: چه شغلی برای شما مناسب است؟
نیمه پر لیوان را ببینید
اگر شما در مواجه با مسائل زندگی، فقط نیمه خالی لیوان را میبینید و جوانب منفی هر اتفاق را بزرگ میکنید، با استفاده از راهکارهای این مطلب، خوشبینی را در زندگی خود تقویت کنید.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید
بسیاری از فارغالتحصیلان دانشگاه بهدنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهمتری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
«تفکر بیش از حد» را شکست دهید
نشانههای مشکل «تفکر بیش از حد» را بشناسید و با راهکارهای برطرف کردن آن آشنا شوید.
چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفهای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.
اضطراب هنگام کار کردن خود را از بین ببرید
برای بسیاری از ما پیش آمده است که حین انجام فعالیتهای روزمره، همواره نگران موضوعی دیگر هستیم. این نگرانی بخشی از پردازش مغز را به صورت بیهوده به خود اختصاص میدهد.