نوشته های مرتبط: نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
اگر یک استارتآپ بدون بررسیهای اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر میاندازد.
استارتآپی برای گردشگری سلامت
اوکسا، به بیماران خارجی از قبل از سفر تا پایان آن، خدمات خود را ارائه میدهد.