نوشته های مرتبط: نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر یک استارت‌آپ بدون بررسی‌های اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر می‌اندازد.

استارت‌آپی برای گردشگری سلامت

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

اوکسا، به بیماران خارجی از قبل از سفر تا پایان آن، خدمات خود را ارائه می‌دهد.