نوشته های مرتبط: شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفهای
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟
هر مدیری دوست دارد به موفقیتهای چشمگیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.
راهبری به عمل است نه سخن
همه ما شنیدهایم که عالم بیعمل مانند زنبور بیعسل است، اما شاید قضیه فراتر از این حرفها باشد. راهبری که به راهنماییهای خود عمل نکند نمیتواند یک مربی خوب باشد.
فروتنی، شاهکلید راهبری
فروتنی از آن دسته عادات و خصوصیات راهبری است که میتواند شما را از مدیری ساده به راهبری قابل احترام تبدیل کند.
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید
یافتن راهحل برخی از چالشهای کسبوکارتان، سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.
یک دست صدا ندارد
کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.