نوشته های مرتبط: به کیفیت خواب خود اهمیت دهید
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
تاثیر شگفتانگیز پیادهروی در بهبود عملکرد برنامهنویسان
برنامه نویسان حرفهای، ساعتی را در شبانه روز به پیادهروی اختصاص میدهند و معتقدند این کار باعث بهبود بازدهیشان در انجام کارها میشود.
۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری
از دست دادن ساعتهای کلیدی صبح، از بهرهوری شما میکاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت میکنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.
سه دلیل اصلی شکست کارآفرینان را بشناسید
بسیاری از کارآفرینان، موفقیت را با نشانههایی ظاهری از آن میشناسند؛ در حالی که معیار سنجش موفقیت واقعی خوشحالی، سلامتی و ثروت است.