نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
بازاریابی موفقتر با روشهای کاربردی
فراگرفتن هنر بازاریابی نیازمند تمرین، تکرار و تجربه است.
بوم کسبوکار نخستین گام برای توسعه استارتآپها
ارژنگ: برای توسعه و رشد استارتآپها، نخستین گام داشتن بوم کسبوکار است.
تلاش کره برای تصاحب بازار پرداخت همراه
پای سامسونگپی به انگلستان و فرانسه هم کشیده شد.
مسیر موفقیت استارتآپها در رویدادهای نمایشگاهی
حضور درست در یک نمایشگاه میتواند بر آینده استارتآپ تاثیرات بزرگی بگذارد.
از مرزها عبور کنید و جهانی شوید
براي موفقيت و بقا در بازارهاي رقابتي، استراتژیهای نوین طراحی کنید.
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!
دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک «ابزار» بازاریابی، فقط در صورت بهکارگیری در «جایگاه درست» نتیجه میدهد.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.