نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
حضور استارتآپها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ، محتوا فروخت؟
استارتآپها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصههای مختلف بودهاند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چارهاندیشی کردهاند.
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
فروشگاه بزرگ والمارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.
واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
شما باید در تقویت و توانمندسازی تیم بازاریابی خود برای کسب استعدادها، مهارتها و تجارب ویژه در یک فرآیند بلندمدت، پیشقدم باشید.
تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
یکی از تکنیکهای بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکتها و کسبوکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار میگیرد، کار تیمی است.
عاشق خواندن داستانهای استارتآپی هستم
بل کوپر عمده شهرت خود را به مقالاتی که در زمینه بهرهوری و توسعه نوشته، مدیون است.