نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌آید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

کشف فرصت‌های کارآفرینی، عاملی برای پیشرفت اقتصادی

۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

کارآفرینی به دلیل ایجاد تعادل در بازار، عامل مهمی در پیشرفت اقتصاد است.

تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم.

هفت نکته‌ برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در یک‌ نگاه، لوگوی کسب‌وکار شما، نشان‌دهنده‌ فعالیت شرکت شما و بیان‌کننده ماموریت آن است.

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

جذب سرمایه به روش صنایع کوچک

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

محمودرضا خواجه‌نصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایه‌ها به سمت صنایع کوچک‌تر حرکت کردند.

مکاترونیک، رباتیک و بازار فردا

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

نقش استارت‌آپ‌ها در فردای تولیدات و سهم بازار فناوری­‌های رباتیکی و مکاترونیکی در ایران و جهان چیست؟

ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

برای پیشرفت کسب‌وکار خود می‌توانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.