نوشته های مرتبط: مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانههای اجتماعی میپردازیم.
کشف فرصتهای کارآفرینی، عاملی برای پیشرفت اقتصادی
کارآفرینی به دلیل ایجاد تعادل در بازار، عامل مهمی در پیشرفت اقتصاد است.
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
محمودرضا خواجهنصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایهها به سمت صنایع کوچکتر حرکت کردند.
مکاترونیک، رباتیک و بازار فردا
نقش استارتآپها در فردای تولیدات و سهم بازار فناوریهای رباتیکی و مکاترونیکی در ایران و جهان چیست؟
ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
برای پیشرفت کسبوکار خود میتوانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.