نوشته های مرتبط: ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.