نوشته های مرتبط: اهمیت حل مشکلات مشتریان
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
آغاز همکاری آمازون و اسنپ چت
کاربران اسنپچت در چند روز آینده میتوانند با استفاده از دوربین این اپلیکیشن، محصولات مورد نظر را جستجو کرده و در آمازون خریداری کنند.
مواردی که باید پیش از آغاز استارتآپ فینتک در نظر داشت
تأثیر تکنولوژی در صنعت مالی بسیار قدرتمند بوده است. مؤسسات مالی سنتی ازجمله بانکها پی بردهاند که تکنولوژیهای جدید اختلالگرند.
وضعیت تراکنشهای آنلاین در سال ۹۶
ECM گزارشی تحت عنوان مطالعه جامع کسبوکارهای آنلاین و اینترنت ایران به اسم «پانوراما» منتشر کرده است.
رونق اقتصاد دانشبنیان با تبدیل کارآفرینی و نوآوری به گفتمان عمومی اردبیل ممکن میشود
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز دوشنبه در سفر به اردبیل با نخبگان و فرهیختگان استان دیدار و از شرکت های دانش بنیان بازدید کرد
سرمایهگذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
نشست خبری تاکسییاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.
مدیر روابطعمومی کیست؟
یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمانها، مدیریت واحد روابطعمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابطعمومی در یک سازمان میپردازیم.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.