نوشته های مرتبط: اهمیت حل مشکلات مشتریان
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.