نوشته های مرتبط: غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل میدهد
مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسبوکار بهطور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه انتخابی از فعالیتها.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.