نوشته های مرتبط: غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸
کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایشهای دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
سامانه بومیسازی شده ارزیابی سطح آمادگی محصولات برای اولین بار در کشور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شد.
کارگاه آموزشی تجربه کاربری
کارگاه آموزشی تجربه کاربری (ux) توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۷ اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه مهندس علیرضا نیکوکار، مدیر تجربه کاربری چارگون برگزار میشود.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.