نوشته های مرتبط: بودجه تبلیغات کسب‌وکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

ارزان‌فروشی، فروش مداوم شما را تضمین می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اختصاص دادن بخشی از منابع بودجه کشور، به صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه ضروری است

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

حیدر مستخدمین حسینی: «سرمایه صندوق‌های جسورانه به تنهایی قادر به پاسخگویی کامل نیاز استارت‌آپ‌ها نیست و باید بخشی از منابع بودجه کشور را به این صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص داد.»

بررسی مدل کسب‌وکار شرکت کریگزلیست

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

بررسی مدل‌های کسب‌وکار موجود به شما دید خوبی از شرکت‌های بزرگ می‌دهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.

حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه ریسک راه‌اندازی استارت‌آپ خود را به حداقل برسانیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسب‌وکاری جدید هستید، اما از خطر کردن می‌ترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای‌ شما داریم.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.