نوشته های مرتبط: شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
ورود استارآپها به فعالیتهای پستی کشور
حسین مهری: «درصدد هستیم تا با برنامهریزیهای انجام شده استارتآپها در حوزه فعالیتهای پستی آغاز به کارکنند.»
در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
روز دوشنبه، سیام مرداد ماه، پس از بحثهای فراوان، انتخابات نخستین دوره اتحادیه کسبوکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
نگران دزدیده شدن ایدههایتان نباشید
بسیاری از ما از مطرح کردن ایدههای خود با دیگران میترسیم؛ اما فراموش نکنید که حتی شرکتهای بزرگ ایدههایشان را پیش از اجرا، عمومی میکنند.
فرهنگ استارتآپی قوی، از شکستها استقبال میکند
در سیلیکونولی، اطرافیان شما بر این باورند که اگر شکست بخورید دفعات بعدی تلاش بیشتری خواهید کرد و به احتمال زیاد موفق خواهید شد.
چه نوع استارتآپی راهاندازی کنیم؟
انواع مختلفی از استارتآپ وجود دارد. اگر در نظر دارید کسبوکار خود را داشته باشید، باید در مورد انواع استارتآپها بدانید و تفاوتهای آنها را درک کنید.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.