نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

نقض حقوق علامت تجاری، عامل گمراهی مصرف‌کنندگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

«ملکه ذهن» مشتریان هدف خود شوید

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شناسایی صحیح جامعه هدف، کلید موفقیت در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آشنایی با مفهوم هزینه‌های جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فعالیت بیش از ۵ هزار شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه‌های سراسر کشور

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵/ ۴ دقیقه

قائم‌مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل از عملکردمثبت استارت‌آپ‌ها و فعالیت بیش از پنج‌هزار شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها خبر داد.

نقش مهم محصولات جایگزین و شعار تبلیغاتی در توسعه برند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برنامه‌ریزی راهبردی و راهنمای طراحی برند

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.