نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
جامعه متکی بر اقتصاد نفتی محکوم به نابودی است
استارتآپها، کسبوکارهایی مبتنی بر فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی در حوزه تبادلات مالی هستند که فضای جدیدی در اقتصاد کشورها به وجود آوردهاند؛ اتفاقی که علاوه بر اشتغالزایی نسبتا بالا میتواند افزایش ضریب رشد اقتصاد کشورها را موجب شود.
جهش ۱۰ پلهای ایران در رتبهبندی شاخص جهانی نوآوری
براساس تازه ترین گزارش سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) برای رتبه بندی کشورها در شاخص جهانی نوآوری، جمهوری اسلامی ایران در سال جدید میلادی، جهش ۱۰ پلهای داشته است.
ثروتمندترین کشورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
جام جهانی فرصت خوبی برای آشنایی با کشورهای مختلف است. در این مطلب به شرح اقتصادی وداراییهای کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میپردازیم.
تعالی؛ بهترین ابزار برای تحقق اقتصاد مقاومتی
همزمان با رسیدن جایزه ملی «تعالی و پیشرفت» به ایستگاه پایانی دومین دوره، شاخصهای سومین دوره این جایزه ترسیم شد.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.