نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

نظام ملی نوآوری، پلی به‌سوی توسعه اقتصادی

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توسعه اقتصادی کشور نیازمند گذار از اقتصاد مبتنی بر منابع طبیعی به اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری است و مسئولان در این مسیر با فرصت‌های قابل ملاحظه و تصمیمات کلیدی روبه‌رو هستند.

نگاهی بر فرانشیز، برندهای مستقل و شکاف برند

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روش‌های سنتی و نوین بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که شکست استارت‌آپ شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

درصد کمی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آن‌ها می‌شود و راه حل چیست؟

نگاهی بر بازاریابی مستقیم و مدیریت دیجیتالی برند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

طراحی، جایگاه برند شما در بازار را متمایز می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌ها، با حمایت‌های اصولی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایه‌ای و حمایت‌های اصولی و حرفه‌ای از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌هاست.»