نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

مصاحبه و زبان نامفهوم، ۲ تکنیک ارزشمند در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

ارتباطات یکپارچه‌ای که ضامن هویت برند شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سرمایه‌گذاری تخصصی، بهترین راه‌حل حمایت از استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

«سرمایه‌گذاری تخصصی» در حوزه استارت‌آپ‌ها، مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز عرصه فعالیت کسب‌وکارهای نوپا است؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟

دارایی‌های نامشهود، به برند شما قدرت می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

امروزه وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها به میان ‌می‌آید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایه‌گذاری هستند.

در طراحی وب‌سایت استارت‌آپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

وب‌سایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را به‌کار گیرید.