نوشته های مرتبط: مزایای استارتآپهای ایرانی
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مشاوره املاک بهصورت تخصصی فعالیت میکند.
لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود
محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکتهای دانشبنیان برای طرح ایدههای جدید افزون شود.»
آموزش هیجانانگیز برنامهنویسی به کودکان با محصول استارتآپ روبوپال
استارتآپ روبوپال، روباتهایی تولید کرده است که همراه با بازی و سرگرمی، برنامهنویسی را به کودکان آموزش میدهند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کاهش هزینه کالا و خدمات با ورود استارتآپها
هوشنگ فاخر: «مسلما هر چیزی که هزینهها را کاهش دهد به نفع اقتصاد خواهد بود. استارتآپها به کاهش هزینههای مردم کمکهای بسیاری کردهاند.»
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.