نوشته های مرتبط: مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

چگونه به شکایت‌های مشتریان رسیدگی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳۲ دقیقه

اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایت‌های مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبه‌نفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.

سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مشاوره املاک به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکت‌های دانش‌بنیان برای طرح ایده‌های جدید افزون شود.»

آموزش هیجان‌انگیز برنامه‌نویسی به کودکان با محصول استارت‌آپ روبوپال

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ روبوپال، روبات‌هایی تولید کرده است که همراه با بازی و سرگرمی، برنامه‌نویسی را به کودکان آموزش می‌دهند.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

کاهش هزینه کالا و خدمات با ورود استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

هوشنگ فاخر: «مسلما هر چیزی که هزینه‌ها را کاهش دهد به نفع اقتصاد خواهد بود. استارت‌آپ‌ها به کاهش هزینه‌های مردم کمک‌های بسیاری کرده‌اند.»

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.