نوشته های مرتبط: چگونه با اعتمادبهنفس باشیم؟
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.
استارتآپهایی برای خواب بهتر، غذای سالمتر و حملونقل هوشمندانهتر
در این مطلب به معرفی استارتآپهایی میپردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین میکنند.
سرمایهگذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی دادهها»
در حالی که به نظر میرسد کیفیت پوشش تلفن همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
شیوه مواجهه با نظرات مخالف را از استیو جابز بیاموزیم
تفکر و پس از آن دادن پاسخ مناسب به سوالاتی که شما را به چالش میکشند، از مهمترین مهارتها برای برقراری ارتباطات موفق در فضای کسبوکار محسوب میشود.
چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسبوکار شما دارد. در این مطلب از راههای جلب اعتماد دیگران در محیط کسبوکار خواهیم گفت.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.