نوشته های مرتبط: اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

چگونه برای ایده‌ تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

افرادی زیادی هستند که ایده‌های تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آن‌ها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راه‌های جذب سرمایه، تهیه طرح کسب‌وکار و ارائه آن به سرمایه‌گذار است

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.

فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانک‌ها گذاشت؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

گزارش استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌‌دهد که بانک‌ها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شده‌اند.

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک متخصص کسب‌وکار واقعی را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در هیچ برهه‌ زمانی مانند امروز متخصص کسب‌و‌کار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسب‌و‌کار به میان می‌آید، همه‌ افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر می‌کنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسب‌وکار واقعی، مهم و ضروری است.

آشنایی با مفاهیم برند‌سازی مجدد و زنجیره‌ای

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.