نوشته های مرتبط: استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت یازدهم)
حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها کافی نیست
مسعود گلشیرازی: «حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها بسیار کم است و لازم است سرمایهها بیشتر به سمت صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بروند.»
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.
حل مشکل سرمایه استارتآپها، با حمایتهای اصولی از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه
مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»
تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟
اتوماسیون و توسعه ماشینها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه میتوانند از این موضوع به نفع جامعه و کسبوکارشان استفاده کنند؟
بررسی مدل کسبوکار شرکت کریگزلیست
بررسی مدلهای کسبوکار موجود به شما دید خوبی از شرکتهای بزرگ میدهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آنها میتوانید کسبوکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت اول)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»