نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستم)
مراحل ضروری در برندسازی کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج اصل نوپای ناب
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.