نوشته های مرتبط: استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت ششم)
فعالان استارتآپی، رزمندگان جنگ اقتصادی
اختصاصی نوپانا و به مناسبت هفته دفاع مقدس: کارشناسان و مسئولان اعتقاد دارند، فعالان اکوسیستم کارآفرینی کسبوکارهای نوپا در ایران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
قبل از ارزشآفرینی دادههای موجود را بررسی کنید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بها دادن به استارتآپها تنها راه برونرفت از بنبستهای اقتصادی
صادق بشیری: «بهرهمندی از ظرفیتهای فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسبوکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقبماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»
شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارتآپها بهحدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایتهای زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»
شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزشآفرینی میکنند
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.