نوشته های مرتبط: استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت ششم)

فعالان استارت‌آپی، رزمندگان جنگ اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اختصاصی نوپانا و به مناسبت هفته دفاع مقدس: کارشناسان و مسئولان اعتقاد دارند، فعالان اکوسیستم کارآفرینی کسب‌وکارهای نوپا در ایران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

قبل از ارزش‌آفرینی داده‌های موجود را بررسی کنید

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

بها دادن به استارت‌آپ‌ها تنها راه برون‌رفت از بن‌بست‌های اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

صادق بشیری: «بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسب‌وکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقب‌ماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»

شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارت‌آپ‌ها به‌حدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایت‌های زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»

شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزش‌آفرینی می‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.