نوشته های مرتبط: کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
پینترست چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری پینترست و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
نقش کسبوکارهای نوآورانه در اقتصاد پررنگتر میشود
سورنا ستاری: کسبوکارهای نوآور بهزودی جایگاه بزرگترین شرکتهای کشور و منطقه را از آن خود خواهند کرد.
استارتآپهایی که دنیای ورزش را متحول کردند
در این مطلب به معرفی ۶ استارتآپ ورزشی که تغییرات نوآورانهای در دنیای ورزش رقم زدهاند، میپردازیم.
۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته
مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستورانهای دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راهاندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
دولتها باید فضا را برای فعالیت گسترده استارتآپها فراهم کنند
ناصرعلی سعادت، در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۳ بر لزوم ایجاد تسهیلات برای کسبوکارهای نوپا تاکید کرد.