نوشته های مرتبط: آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید
جیمز راینهارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایهگذاران پاسخ منفی شنید.
میزان موفقیت و شکست استارتآپها
با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
نقش محوری کارآفرینان در اقتصاد مقاومتی
پیرعلی: لازم است در ارگانهای دولتی استان چهارمحال و بختیاری، روحیه حمایت از شرکتهای دانشبنیان ایجاد شود.
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.