نوشته های مرتبط: کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سئوی بهتر، درآمد بیشتر!
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
چگونه وبسایت خود را در صدر نتایج جستوجوی گوگل قرار دهیم؟
اگر وبسایت کسبوکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جستوجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.
کارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو
کارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ 17 اسفند در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس
کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینهسازی سایت
کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینهسازی سایت توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.