نوشته های مرتبط: استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت دوم)
سرمایهگذاری خطرپذیر چگونه عمل میکند؟
مهمترین منبع جذب سرمایه برای استارتآپها سرمایهگذاری خطرپذیر یا جسورانه است.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.
بررسی مدل کسبوکار شرکت کریگزلیست
بررسی مدلهای کسبوکار موجود به شما دید خوبی از شرکتهای بزرگ میدهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آنها میتوانید کسبوکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.
۱۰ اصل مهم در کاهش ریسک ارزش پیشنهادی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه ریسکهای مدل کسبوکار خود را کاهش دهیم؟
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
پنج روش الگو برداری از ارزش پیشنهادی رقبا
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.